Some of my fave Anime (Not All):
- Vampire Knight (1&2)
- Shakugan no Shana (All 3)
- Fullmetal Alchemist / Brotherhood
- Inuyasha (1&2)
- Bleach (Not finished yet)
- Hiiro no Kakera (1&2)
- Clannad/Clannad After Story
- Kanon (2006)
- Air
- D.N.Angel
- Fate/Stay Night & Fate/Zero
- Tokyo Ravens
- Elemental Gelade
- Sword Art Online
- Tears to Tiara
- Ouran High School Host Club
- Black Butler (1&2)
- Shugo Chara! (Doki)
- Cardcaptor Sakura
- Tsubasa Chronicle Series 1&2